Szabásminta 3D modellezése

A modell gyors mósosításai és annak 3D-s szimulációja

GRAFIS alapvetően interaktív blokkokból áll, amelyeket kattintással, húzással vagy konkrét érték megadásával könnyen lehet változtatni, és rengeteg lehetőséget kínál az illesztés optimalizálására és a modell módosítására. Mivel a Grafis az öröklés funkcióval működik, így a szabásmintán történő módosítások újra számolása a függő alkatrészeken is az azonnali megtörténik. A módosítás során a 3D-s hozzárendelések sértetlenek maradnak, így nem kell a szimulációt újra definiálni.

Szériázás és 3D szimuláció

GRAFIS blokkok a testméret táblázatokon alapulnak, szabvány vagy egyedi méretekben. Így, GRAFIS modelleket gyorsan kiszámolhatjuk egy adott személy testméreteivel, hogy a 3d szimuláció varrási információi érintetlenek maradnak. A modell 3d szimulációja az új testméretekre az avatar megváltoztatását követően azonnal lehetséges.

 

Szabásminta előkészítése 3D szimulációhoz a V-Stitcher – Grafis modulban

 

Egy új, felhasználóbarát felület lehetővé teszi, hogy a felhasználó a Grafis programban minden a 3d szimulációhoz szükséges adatot definiáljon, úgymint klaszterek és varratok.

Kapcsolatfelvétel

Kosár

loader