fbpx

A termékek bemutatása a POS-ban a kollekció fejlesztési folyamatának utolsó lépése. A későbbiekben az üzletbe integrálási intézkedésekből adódó tervezési hibák és többletköltségek elkerülése érdekében a Divattech egyedülálló lehetőséget kínál a modellek átfogó virtualizálására a kollekció fejlesztésének legkorábbi szakaszában. A nagy felbontású fényképek és a 3D-s képanyagok mellett további vázlatokat integrálhat bármilyen népszerű rajzszoftverből, hogy alaposan szemügyre vegye jelenlegi kollekcióját. Tapasztalja meg a lenyűgöző megjelenéseket, és okozzon örömet ügyfeleinek és partnereinek exkluzív prezentációs anyagokkal, a vizuális marketing és a márkaüzenet lehető legjobb megvalósításához. A DIVATTECH STORE ™, a Divattech vizuális értékesítési megoldása mindent megad, amelyre szüksége van az iránymutatások és koncepciók kidolgozásához.

A Divattech megoldásának fotorealisztikus bemutatása a vonzó megjelenítés mellett további előnyöket nyújt. Készíthet vezérfonalakat és tervrajzokat egy szempillantás alatt, így hatékony és eredményes támogatást nyújthat az üzletben lévő munkatársaknak. A központi kommunikáció egységes termékmegjelenítést kínál Önnek, akár az új vezető üzletben, akár az store-in-store üzletében vagy a franchise-partnernél. Az ügyfél így mindig látja a világosan meghatározott termék megjelenését – az Ön egyedi vállalati paraméterei és a célcsoport meghatározása alapján. Ugyanakkor a szakterületen dolgozó munkatársaik egyértelmű iránymutatásokat kapnak a tervezésről és az elhelyezésről, miközben csökkentik a komplex újratervezési intézkedések idejét és költségeit. Ezután van ideje a nélkülözhetetlen számára: értékesítés-orientált tanácsadás az ügyfelek számára és a szakterület értékesítésének optimalizálása.

A Divattech segítségével közvetlenül és hatékonyan támogathatja és terjesztheti területeit, miközben jóval a mintázási folyamat előtt definiálhatja a kollekció megjelenését. A vertikális kollekciótervezés részletes kollekciókezelést biztosít azáltal, hogy definiálja a jövőbeni kollekcióját az egyszeri gazdasági stílusosztály meghatározásával. Ez vizuális visszajelzést ad a POS-ról még az első vázlat előtt, illetve azonnal és nagymértékű összpontosítással reagálhat a lehetséges többlettervezési vagy tervezési hibákra. A mintázási folyamat folytatódásával a terület egyre inkább feltöltődik alkotásaival. A vertikális kollekciótervezés felerősíti kollekciójának megjelenését, bizonyíthatóan minimalizálja a költségeket, és biztosítja a részletes információkat és az összes érintett fél közötti kommunikációt.

Minden terület elemzésének három központi eleme a formatervezés, a márka üzenete, és nem utolsósorban a gazdasági paramétereken alapuló értékelés. A Divattech részletes információkat nyújt Önnek a jelenlegi terület-felhasználásáról, egyértelmű és vonzó megjelenítés formájában. Számos elemzési szempontot tapasztalhat meg: a teljes területről, az egyes osztályokról vagy csak egyetlen termékszállítóról, sőt magáról a helyi raktárról. Az előrejelzett eladások és a tényleges értékesítések átlátható módon összehasonlíthatók, és a választékkijelölési irányelvek minden téren külön-külön irányíthatók. A túlkínálatból vagy a választék hibáiból fakadó költségeket hatékonyan lehet csökkenteni, és a megrendelési problémák már korán elkerülhetők.

A Divattech nemcsak az összes területre kiterjedő vertikális kollekciótervezést nyújt, hanem a product carrier moduláris tervezését is. A gyártók gyakran használják saját bútoraikat és product carrier-jeiket többcímkés területeken vagy saját márkájuk bemutatására annak érdekében, hogy mindig közöljék a kollekció mondanivalóját és a márka üzenetét, valamint hogy mindig tökéletes választékot biztosítsanak az ügyfelek számára. A Divattech segítségével szisztematikusan megtervezheti az egyes product carrer-eket vagy többrétegű modulokat, természetesen a saját paraméterei, például kollekciókép, értékesítési cél vagy célcsoport szerint. A moduláris tervezést a valóság és a tényleges terület alapján végezheti el a kívánt felhasználási területtől függően, vagy modulonként elméleti gazdasági és fogalmi alapon dolgozhat. A moduláris kollekciótervezés egységes képet alkot a területről és a kollekcióról, jobb kommunikációt biztosít az ügyfelekkel és a partnerekkel, és nem utolsósorban a közvetlen költségcsökkentés révén is pontosan megcélzott tartományoknak köszönhetően.

Ha az értékesítés nem a várt módon halad, gyorsan kell cselekednie. A Divattech DIVATTECH STORE ™ segítségével egyszerű és vizuális elemzést végezhet arról, hogy miért nem vásárolnak az ügyfelek. Helytelenül elhelyezett termékek, túl messzire ment vagy ezek nem megfelelő keveréke – az okok különfélék és gyakran érzelmi jellegűek. A színkódolással végzett adat-elemzés feltárja a hibákat, és segít felismerni és felkínálni azt, amit ügyfelei kívánnak. Munkáját jutalmazni kell! A Divattech DIVATTECH STORE ™ segít helyesen elemezni értékesítéseit és haszonkulcsait, és ezekből a helyes következtetéseket levonni. Felismeri a túlzott költségeket, és a jövőben jövedelmezőbben tud tervezni, miközben előnyöket nyújt Önnek és ügyfeleinek.

Ruhaipari vállalkozásként egyre több felelősséget kell vállalnia a területéért, mind nagy-, mind kiskereskedelemben. A Divattech megoldások rögzítik a területét és a product carrereket a rendszerben, és lehetővé teszik elemzését és ellenőrzését a legapróbb részletekig. Így létrehozhat egy világosan strukturált kollekció-kerettervet.

A terület sikere mindig számos paraméterre épül. A kifinomult kollekciótervezés és a márkaüzenet, valamint a partnerekkel és az értékesítési csapattal folytatott pontos és érthető kommunikáció nélkülözhetetlen a mai világban. A Divattech ötvözi a vizuális értékesítés többdimenziós lehetőségeit az Ön termékeinek legfontosabb gazdasági alkotóelemeivel. Az intuitív, adatbázisokkal kapcsolatos munkafolyamatok részletes tervrajzokat és értékesítési áttekintéseket nyújtanak Önnek alacsony erőfeszítéssel és nagyon rövid idő alatt. Ez biztosítja a szabványok, iránymutatások és üzenetek világos és hibamentes kommunikációját a partnerekkel. A Divattech visszajelző alkalmazás a kommunikációs lánc utolsó része, és részletes eredményeket kínál – gyors, egyértelmű és mindig naprakész.

Üzenet küldése